2017. szeptember 7., csütörtök

Relaxáció

Várjuk az Új Óvó nénit:)A baldachinunk is elkészült..igazi varázslatos már a galériánk:)Ma hírt kaptam,hogy jelentkezett egy óvó bácsi jelölt,hát nem kell mondani mennyire megijedtem,de csak azért mert óvóbácsit szerettem volna és nagyon kell vigyázni mire gondolunk...mert lehet valóság lesz:))))))Igaz nővérkém?Mindig Te figyelmeztetsz,hogy jól gondolkozzam,mert....és lám....egyetemi végzettség,szociális érzékenység minden megvolt csak éppen óvodapedagógus szak nem.....Azt mondta a vezetőnek"tekintsen el ettől,ő jön"...de nem lehet így alkalmazni(sajnos).Úgyhogy az óvóbácsi ugrott.....De mi úgyis királylánynak rajzoltuk,hát vonzás alapján ő királylány lesz:)

A tegnapi könyvtárban picit időztem és találtam valamit....Jó lenne,ha a leveles tészta valami tönkölyös formában is fellelhető lenne....De egyszerűnek tűnik.....Hátha kipróbálom kis ch-növelőként:)

Az éjjel alig aludtam,M ijesztően nézett ki,az ágyneműjét cserélni kellett,izzadt.Van alkalmam picit könyvezni,készülni a gyerekek relaxációjának megszervezésére.Nagyon jó könyvet találtam melléklettel,imádom!
A könyv címe:Ülj figyelmesen,mint egy béka.Mindfulness-gyakorlatokkal.Én szülőknek is javasolnám és fogom is.Sőt szerintem a cukorbetegségben sem elhanyagolható                                              ,már csak figyelemelterelésnek sem rossz ha éppen vacakol a cuki-addig sem gondol a diabetesre az ember:)

Én is relaxálni a könyvtárba megyek:))))

Jó vércukrot mindenkinek!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése