2017. szeptember 27., szerda

Ajándék

Amikor ajándékot adsz,és a másik fél örül neki:)Ma ezt éreztem.A leendő új kolléganőm hétfőn kezd de ma ismerkedtünk és az üres szekrényébe ajándékot tettem.Én így szeretem fogadni az embereket:)
M cukor értékéről fogalmam sincs,este 19 30 van.Éppen hazaértem még,vásárolni voltam a P sulijának,mert holnap technika órára kellettek gyümölcsök,vaj,kenyér,papírtörlő stb.Beszerzés volt s.o.s...
Még nekiállok főzni:)Valami 50-60 ch-s ételkét.Mi az nekem??:))Este 22 óráig belefér minden.Reggel 6 órakor indítottam mosógépet...szerintem hamarosan szeretett ember leszek a háztömbömben:)
De szívmelengető volt az új Kolléganő öröme,ahogy fogadtam,és akkor mára talán ezt tettem el útravalónak.
Az én vércukrom biztos rendben van,nem volt mitől vércukor emelkedésem legyen.Alig ettem ma még:)
Sze-ret-nék pi-hen-ni ki-csit:)

Gép kikapcs.Indulás a konyhába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése