2017. szeptember 12., kedd

Mínusz 10



Az új Ikea újságban is jóga....apropó jóga.Amikor rossz buszra szállsz és tudod időre mész még jóga órára....hát megesett-de odaértem időben,csak az a jó,hogy nem Csepelen vettem észre,hogy a háromjegyű busz száma nem az én háromjegyű buszom volt:))).A tegnapi napom nem éppen volt összeszedett.
M a castingon kipipálta kötelességeit és vár....vár,hogy hívják-e.Azért bátor,a sok 100 castingozó mellett...-ha neki erre van szüksége,hát csinálja,egyszercsak majd beválogatják:)
Ma reggel:"Mennyi a cukrod M?-kérdezem.
M:"15.7"
Én:"morgok,mondom a monológom...már megint beettél???"
M:megvárja míg befejezem:"minusz 10"

...nos,az idegeimmel"játszik" ez a M.Tehát tökéletes cukival ébredt....

Ha akarnék sem tudnék ma már írni....fasírt illat terjeng...kiolvadt végülis a hús amit elfelejtettem időben levenni a fagyasztóból...és bizony M közölte az illatok után...alig várja a holnapi menüjét....
És aki nem aludt még fasírt szagban,vendégül látom.:)-(nem biztos,hogy olyan pihentető lesz)....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése