2017. szeptember 3., vasárnap

Hétvégi hangolódás

Pontosan így gondolom.Egyelőre még beszerzem a házam felépítéséhez a jó alapanyagokat,kb itt tartok,de az út jó...előlről kezdtem szinte mindent.
És érdekes,mert a jóga is megtalált..vagy én őt...nem véletlenül.
Most,hogy kell valami erő azt tudom mondani van valami ami lelkesít és nem is kell keressem:mert van nekem.❤
A gyerekek edzésdíja is emelkedett,de megbeszéltük,hogy én is elkezdtem a jógát,nekem is kell...és valahogy átcsoportosítva,de had ne kelljen már nekem abbahagyni......Remélem minden jól alakul majd e téren(is).









Picit pörgős hetek elé nézek.Az egyik kolléganőm szerint még plusz 2 órával többet kéne dolgozzak,szívesen beosztaná az én időmet,milyen rendes:)))))De szerencsére van egy vezetőség is akinek a szavára jobban adok és elég a napi 8 óra nekem úgy gondolom.

M ma érkezik Debrecenből csupa élménnyel,fáradtan-általa mondott jó cukorral és holnap suli.)
P sem éppen abban a felkészült iskolába kell menni holnap állapotban:)
Én a hétvégét gépeléssel töltöttem,éves tervekkel és felkészüléssel a kb 2 hetes intenzív indulásra hangolódással...Kávé után kávéval,mert:
.

És vannak napok amikor valakivel meginni egy kávét:ÉLETMENTÉS:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése