2017. szeptember 6., szerda

2.6

..."Anya,sírsz?-kérdezi M hajnali 2 45...."
-"nem...csak nagyon fáradt vagyok..."-mondom.
Hajnali 2 45 van.Már másodszor keltem hozzá  . . .hófehér arccal,izzadtan néz rám M.Cukra nem akar fölmenni 2.6 fölé....

Várakozás van a cukrosizék bepakolása után.Hajnal van.Mi várunk.Beszélgetünk.. hogyantovábbról....

Majd 1 óra múlva visszamérés....
Kelés.
Majd rá egy óra múlva kelés..indul a nap.

"Nem sírok..csak nagyon fáradt vagyok...."
-mondogatom.De egy könnycsepp végigcsorog az arcomon.A munkáltatóm heti 4 órát hosszúzásra ítélhet.Él is vele...és még én is bevállalok hosszúzást... de ára lesz...szomorú...

Jó vércukrot mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Ez szomorú, hogy a munkahelyeden is ilyen helyzetbe kerültél. A gyerek ágya fölötti állást, melléülést nagyon átérzem, sajnos volt benne részem nekem is. Nem kívánom senkinek! Magadra is nagyon kellene vigyáznod, de a helyzetedben ez nem nagyon kivitelezhető. Nagyon sok erőt kívánok Neked és drukkolok, hogy a munkahelyeden rendeződjenek a dolgok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen...Bízom abban,hogy a jó elnyeri jutalmát:)

      Törlés