2017. december 11., hétfő

Forralt bor az Adventi vásárban

Adventi séta Nagyival és a gyerekekkel.

Persze a fehér sálam bánta,forraltboros lett:)Kapható volt direkt cukorbetegeknek-alacsony glikémiás indexű forraltbor:)))M kérte külön ő ebből nem kér,neki hagyomásnyos kell.Hagyományosat ivott bátran!

Sweetmami találkozott Sweetpapival:)))))))

Kungfu Világutazónkat is elvittük,nagyon pózolt a hidegben...


Csodaszép hely Budapest!

És ...sikerült.Ezennel hivatalosan is gyerekjóga oktató lettem!

Az én pendrive-om árválkodott utolsóként a vizsgán...miért is ne,végigizgulhattam a 2 nap vizsganapot.

Így zajlott egyébként....itt enyém a bal 1....hát így lettem utolsó...

És ilyen nagy kivetítőn történt az elemzés sok-sok szem előtt.....Izgi volt!
És most nem is írok többet.Szerintem zárszónak pontosan elég ennyi:))))



2 megjegyzés: