2017. december 19., kedd

Gulliver étterem tesztelés

Reggel ovi kezdés.Én így kezdem a napot:)Az eredeti mellett a mintha-kávé édesítővel és a pici tejjel:)Gyertyát is gyújtunk,elvégre karácsony közelít....Jó így a munkakezdet reggel 7-kor:)))A fiúk madzag-játéka:)

Amíg a lányok fonal-játéka:)


És ez már a céges vacsi történet.Madártej kehely.

Isteni kávé.

4 személyes tál,ami vagy 6-7 személynek beillett volna.Nem értem mire kell bepakolni az embernek óriási ételmennyiséget a pociba este vacsira?Bőséges az adag.Finom is,de képtelenség egy aránylag szűk gyomorba sok-sok ételt beletuszkolni.A Gulliver -be viszem a saját gyerekeimet is kari-vacsira,még kisírtam 3 helyet,mert már nem volt:)))))))))Szerencsére sikerült!Várják ám a gyerekek.Kiöltözős hely és már látom étlappal a kezükben őket.Bár P-val óvatos lennék,ott nem tudnám megsaccolni se mit fog rendelni.(palacsinta nincs az étlapon).Pénteken blogbejegyzés készül majd:)-a maradékot becsomagoltattam.M örült a husinak és a visszajelzés pozitív volt.Bár szemlátomást a prézli elég sok volt.(szerintem).

Megtanítottak nem vicsorogva fotózkodni-haladok:)Köszi CS!💓Új szemüvegem is lesz hamarosan.Fog nélküli mosoly új szemüvegben-elég jól átalakulok:)

És a kedvenc jóga kari-várásom a kedvenc oktatómtól.Tuti itthon így várjuk a Jézuskát:)Ki tart velünk?😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése