2017. december 9., szombat

Mozgalmas hétvége

Vizsgafilm-ből vizsga 2 napig.Én holnap kerülök sorra:)A-Z-ig kiveséznek mit kreáltam a videóban:))Izgi.



Balról az első pendrive az enyém:)

Hazaérve kedvenc plüssöm is jógapózban:)Imádom.
M meccsen volt míg én vizsgán.Győzött a Malév SC.Este 23 óráig jégteraszon van.Esti inzulin nála.:)))
P szalagavató táncon valahol a belvárosban,az egyesületi lányokkal ment,nem volt ki elvigye,egyelőre ő még ott van:)

Fogalmam sincs milyen cukrok voltak ma M-nál,Nagyi van itthon ő látja el a hátországot míg én jógázgatom,vizsgázgatok....

Szorítást kérek holnapra és most alvás,mert nekem holnap korán a belvárosban kell lennem.
A pihenés ezen a hétvégén sem jön össze,ideje lenne szabiznom pár napot,de 22-éig esélyem se lesz rá,hisz csütörtöktől egyedüli műszakban leszek megint....ez most rossz időzítés,de nem tudok jobbat kitalálni.
Jó vércukrot mindenkinek!!!

2 megjegyzés: