2017. december 3., vasárnap

Csodarita blog követő lettem:)

Az első....egyszerűségében,minimál...de meleg a fénye.


A telihold-ami most éppen szuperhold a maga energiát adó erejével-is segít a töltődésben.Csodaszép.

Találtam egy blogot.7 éves,amennyi a pici gyermek...és az Édesanya már csak a szülinapkor tesz fel bejegyzést,a blog terápia..és a "probléma"mindennapossá válik és egyszercsak elfogadott lesz...és olyan,mintha mindigis így éltünk volna...Elvileg a blog-téma átalakul,nem a PROBLÉMA lesz maga a téma,hanem minden körítés amit a probléma kínál,a lehetőségek,az új élet és valami plussz amit a betegség adhat,mert sok-sok erőt,kitartást,új életérzést ad!!!!
3x keltem fel éjjel,lehet a telihold hatása..de kontroll kellett.Éjjel,kettőkor és háromkor.Minden rendben volt.Mondom,mintha így éltünk volna mindig,hogy éjjel kontrolál az ember,mert a nem működő hasnyálmirigy nem kezd el újra működni.És szívesen segítek ennek a leállt szervnek kívülről...mert tudok segíteni és hálás vagyok,hogy van külső segítség.

Konkrétan pár órával ezelőtt zajlott M szájából:"nem működik a hasnyálmirigyem"....elviccelődtünk,hogy legalább jó pénzért adtad el szervkereskedőknek???

Ma hívom is az orvost:Inzulint kell iratni,ez az ÉLET és a mi blogunk folytatódik...

Csodarita blog-követő lettem,mert igenis én is hiszek a CSODÁKban.

Még mindig ne faljuk a szaloncukrot ész nélkül.Nem ér annyit egy db szaloncukor!!!
Ha jólesik a séta ebben a havas időben kell a szervezetnek egy fél óra,kikapcsol és a jó vércukor megőrzésében is segít!Üdv:Sweetmami


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése