2017. december 4., hétfő

Mozgásra fel!

Nálam ez a jóga....kaptam visszajelzést az írásos munkáimról,egyelőre minden rendben.Hétvégén 2 napos vizsga,vizsgafilm bemutató:)Nagyi megint jön ittalvós buli lesz,mert P-nak táncfellépése lesz valahol a városban,M-nak meccse a Malév SC-vel,úgyhogy némileg nem bírnám az itthonlét nélkül a gyerekekkel is bíbelődni:)A rá következő szombat apás szombat és Malév SC-gála és Kolibri tánc karácsony fellépés egy napon.Lehet anya nélküli ünneplés lesz az egyesületekkel????😟😟
 Mindig isteni kókusz golyót készítek a csapatnak és hihetetlenül gyorsan elfogy,mindig nyerő a cukormentes Sweetmami-kókuszgolyó a Malévnál:)
5 éve főszereplő voltam egy mesejátékban.Ma 2 mondatos epizód-szerepet vállaltam csak.Sokmindenre képes az ember ha nagyon akarja....és itt még nem voltam Sweetmami:)

Remélem a sok elfoglaltság mellett kijutok majd a budapesti adventi vásárba.A képek tavalyiak...és nem voltam ott,mert apás napon készítette M a fotókat,velem meg már nem jöttek el...-érthető módon.Egyedül bandukolni meg már meguntam...







Mindig elszörnyülködök a sok édességen ami ott van,de maga a fények,az illatok,a forralt bor minden cukorlátványt kárpótolnak bennem...

Az oviban a szülőknek felkínáltuk mi óvónők,hogy az adventi zsákokat töltsék meg valamivel.Nekem sajnálatos volt látni,hogy csak édesség került a zsákokba.A lehetőség adott volt.Minimális pénz állt rendelkezésre,de a csak édességre futotta.A saját gyerekük kapcsán senkiben nem fordult meg valami más alternatíva.A csoportunkba több durván elhízott gyerek is jár.A védőnő a háziorvos soha nem látja őket??????Ha tehetném nagyon belemásznék a témába....A rádióban a napokban mondták,hogy országunkban minden 4.ember túlsúlyos.Halihó!!!És nem hohoho,amit a Mikulás mond a tömött édességes zsákocskájával.Én azt hiszem kevés vagyok ehhez,de most a törekvésem megvan,hogy több gyerekbe belerakjam a magot a jóga által,egy lehetőséget kínálva,ilyen is lehetsz......ezen vagyok...meggyőződésem,hogy jó ez az út!!!!

M -nak a gimiben több alternatíva lett felkínálva(osztály szinten)-alternatív programra.Szabaduló szoba,séta a havas hegyekben:(Pl magasabban fekvő budai dombok:))),vagy ne legyen program.megszavazták a téli tájat csak sétával.Ez mekkora már!És én is fontosnak tartom a sétát!Iszonyatosan jót tesz már napi 30 perc intenzív séta is a vércukornak:)Sweetmami boldog.Egy kamasz kevésbé-ahogy látom,de egy kamasz ne is sokat véleményezzen,általában semmi nem jó neki..../nekik.

Ma M-nak kevés rízst készítettem,halat és salátát kap.Ez a mai menzája.Tetszik,nem tetszik,ezt eszi.Út az egészségesebb élet felé,ha már neki egy szerve nem működik...

Én meg picit tornázom a fitness-sarkomban.Életem legjobb döntése volt,hogy szobám 3 nm-én tornaeszközök vannak,falnyi tükörrel:)

Hát akkor mindenkinek csodajó vércukrot kívánok!
Még ma se tömjük a szaloncukrot!Maximum egy kóstolás:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése