2014. április 28., hétfő

kontroll

Diab kontroll után:
Ennél a kezdeti fotónál csak jobb a mai helyzet:)

A hajnali értékek miatt Humulin N helyett Lantus lesz.
Reggeli ch emelkedett 10 ch-val.Minden más maradt.
A nyári bentfekvés a mostani vérvételtől függ...1 nap vagy 1 hét...

A lúgos ételek-re a Doktornő mosolygott...én igazán hiszek abban,hogy a ph nem mindegy milyen az emberi szervezetben,úgyhogy lúgosítunk.
Aldiban mindig van szép citrom-elvileg a héja is felhasználható-és Lime.Italaink alapanyagai,ezzel nem árthatunk.

Persze kilincsátadás a diabetológián,annyian vannak...
A Doktornő felírta a felírható összes stixet-9 doboz,így most remélhetőleg kitartunk...

A Romániai út és a mai éjjeli 2 mérés kóma állapotba sodort,de még van pár órám a holnapi munkakezdésig:)
Hiszek abban,hogy a MOZGÁS

LÚGOSÍTÁS

és a rendszeres ORVOSI KONTROLL elég lesz a jó diab-állapothoz.Csak jobb lehet!!!!
 
Az iskolába bementem az ebédért még reggel a kontroll előtt,már pénteken lebeszéltem a konyhán velük.Vittem egy kis csokit-és megköszöntem a segítségüket amit a tavaszi szünetben nyújtottak.Azt hiszem ha valami működik azt nagyon meg kell becsülni!!!!Én hálás lehetek!!!
 
Még picit tartok ettől a Lantustól...de este akkor már menjen a Lantus...3 nap múlva beszélnem kell a Doktornővel és akkor így most többször telefonkapcsolat lesz,amíg be nem áll...
 
 
Akkor várjuk a véreredményt!!!!(1 hét)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése