2014. április 11., péntek

Költészet napján

Testvérem is blogot ír...kicsit hasonló témában,mert ch-szegény étrendet követ,sőt mindenmentesen főz,cukormentesen persze és még fitness ágazatban is otthon van....Onnan is lesek ezt-azt,ételeket,ötleteket,tanácsokat.(Boszorkánykonyha címmel fut ez a dolog...)Nála láttam érdekességnek,hogy hol olvassák a blogot-ez egy hivatkozás akart lenni,nem másolás:)-ezért én is posztolom most:azért érdekes.....

P megkapta oklevelét a táncos első helyért.

 

Költészet napján...

Elcsíptem őket...

Persze :meglepetés!

Ültem.Azaz:ÜLTEM!!!!

Fáradt pénteki nap után,közben..éppen Norbi boltból hazafelé,M igénye:Swartz zsömi a kis étkezésekhez.Mivel most megtehetem:Erzsébet utalványom egy részét Update termékekre áldozzuk M javára.Az Üllői úti bolt:csillagokban mérhető.Nincs messze és minden van!Tehát most Swartz zsemle is szerepel majd a kis étkezésekben.Alig több 3 ch 1 zsömi és bizony szendvicsként azért érzi a drága,hogy lecsúszott valami.A sport miatt emelni kell majd a ch adagon,ez kevés neki.40-15-10-60-15-10-50-10...Mivel mindig átbeszéljük a menüt,szerintem beépíthető a zsömis kis étkezés is.

Parkban ért a 18 órás Inzu...

Norbi Update ch-táblázatok

Szerzemények a könyvtárból



Na itt a gyerekeim menekülnek...

M kamasz,és igen nehezen élem meg a tini kor küszöbét.Bizony belelapoztam.Szeretem Dadus nézeteit,segíteni fog!!!!

Ma foci meccs és kosár meccs is a suliban,délelőtti elfoglaltság.Igazán 10 gyors és 10 lassú felszívódású +ch készült meg még 10-10,és nem is tudom...ez kicsit húzós lesz így egymás után.

A mozgás meg kell....M meg érezni fogja kell-e még pótlás....
Jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése