2014. április 24., csütörtök

krémsajtos-fűszeres golyók

Otthoni zöld-ség:)


Búzafű...

 

Vacsihoz...alig ch-s golyók

így találtam a neten:1 natúr krémsajt,25 dkg túró,20 dkg trapista,20 dkg füstölt sajt,1 fokhagyma összezúzva sóval,tejföl amennyit fölvesz.A végén fűszerbe hempergetni,paprika,zeller,szezámmag,kömény,petrezselyem....dió...stb.

Magas vc délelőtt,én munka után még kosarazni mentem velük,aztán P táncra...egy kör vásárlás az útra...vacsi-gyártás,vissza P-ért és az esti műszak:)A vc normalizálódott 15-ről.8.2 és az esti 6-os mérés 7.7:)
 
Na meg vettem búzafű tbl-át,Sweetmami-s facebook oldalamra feltettem:)
 
Az esti fűszeres finomségból P is evett,a szezámmagosból 1 db-ot:)
 
A kosárlabda-még ilyen light-os módban is hatásos!
Ma gombát és karfiolt evett ebédre-nem szereti,egy kóla lightot kért Nagyitól,hogy lenyomja...és a vége az lett,nem is rossz,ezt meg lehet egyszer enni.
 
Nem vagyok hozzászokva a segítséghez.Most,hogy dolgozom nagyi vigyáz a gyerekekre.Igazán fura ha elmosogat valaki,vagy el tudok csak úgy ugrani fogászatra....és még ki is vasalnak:)
 
Románia táncverseny a hétvégén,már M ételei az Interfoodtól -M nem jön velünk-megrendelve,a kis étkezéseket ő készíti magának.Ilyen is lesz ha magára marad.Hétfőn diab kontroll:)
 
Jó vércukrot Mindenkinek.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése