2015. október 4., vasárnap

Kiserdő-lányos délután


Több órás plázázás után megszületett a kabátvásárlás a hétvégén.Csendben,halkan megjegyzem:már boldog voltam,hogy kasszáig jutottunk.És,hogy még 50%-kal kevesebb is volt az ára....Nem volt egyszerű!


Csodaszép idő:irány a kiserdő biciklivel.

Zöld..napfény,csend,nyugi.


Az összes feladaton végigmentünk.:)))Ahol hiányzott az útmutató mi találtunk ki magunknak.Rendezett,kiépített útvonalon haladtunk,a fákon a jelzést követve eltévedni sem lehet...

Közben gyönyörködtünk.

Fával érintkeztünk...földelésre kitűnő!Persze mezítláb lenne az ideális:)



Bizony már több hónapja nem ültem biciklin.Jó volt nagyon újra!

Hát..ő...tökéletesen teljesített mindenhol.

Azt hiszem látszik,hogy önként vállalt program volt.



P-tel mentem,és ez ugye.....mindig történésekkel jár-de mindent megoldottunk!

Szívesen csinálta a feladatokat.



én is szívesen csináltam a feladatokat:)

Hát igen.Tökéletes!

Könnyedén.
És,hogy hol van M????
Örül,ha mi lányok programot szervezünk.
Mire hazaértünk már ő sem volt otthon.Kosarazni ment.

A diab-megbeszélésünk érdekes volt.Végülis én személy szerint arra jutottam,hogy:igen-igen meg kell hallgatni a másik nézőpontját is.Kompromisszumos megoldás született.Kijelöltünk helyeket ahol csak hipózás cuccok lesznek.Ahol csak P cuccai és ahol csak M holmijai.M megpróbálja a hipoellátást nem gabonapehely-félékkel pótolni.És egy-két feladat kötelezően kiosztásra került.P sírt is a beszélgetés alatt,mert M felhozta a piramist,hogy semmit nem tesz,nincs előrelépés.P is felhozta a M-nak a zöldségkóstolást.Ment az oda-vissza szócsata.Valóban P teljesen leállt a piramis-terápiával.Van itthon szőlő.M kacérkodott a gondolattal,hogy eszik.De mivel tiltólistás a sok cukortartalma miatt.....nem tudta a szájába venni.Ami tilos az tilos!!!

Hétfőn diab kontroll.
Jó vércukorot mindenkinek!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése