2016. február 13., szombat

Pizza a Don Pepétől



Kerekasztal:)

Kerekasztalon pizza.
Kinyúztak.Rendeljek.Mit tehettem?Rendeltem.
Pizza a'la gyros és szalámis pizzák.M-é extra vékony tésztával,mint a papír...olyan volt:)))Mégis Don Pepe pizza volt.Egyik diabos csoportban olvastam,hogy ennél a pizzafutárszolgálatnál van ilyen.A Coca-Cola ajándék...Nem kell mondanom a véleményemet.
9-es pontszámot kapott a pizza,mégsem volt 10 pontos:)

Ja,P és én nem tudtuk megenni,maradt bőven.M megette az ő vékony pizzáját.Várom az eredményt 15 illetve 18 órakor a vércukor mérésnél::)
Hogy miért mentem bele a mai pizza-partyba?
Mert reggelre szupi érték fogadott.
Éjjel zűr volt,pici korrekció után 3 órakor már jobb a helyzet és reggelre:szupercsodajó minden:)Ja,így nem alaudtam:)-megint és a vállam is kicsit feladta,nem mozog úgy..lakásfelújítás egyedül,nonstopban,de még Tape-szalaggal elvagyok,kisebb-nagyobb fájdalommal:)
Mindenkinek jó vércukrot kívánok!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése