2016. február 21., vasárnap

Sport-alternatíva

Hátha valakinek ötlet:)
Én meg megyek és 3 napra összeütök valami frappáns ebédet a 2 gyereknek,mivel én dolgozom,hétfőn fogászat a kiegészítő szabadidőm,kedden egy munkahelyi szavazás,estébe nyúlva,szerdán asztalos jön hozzám.Szeretem a szabadidőt.De hol van szabadidőm???

 Még M-nak 6 gyógytorna alkalma van és a talpbetétet is meg kéne csináltatni,hogy jutok el Vecsésre??Mindig támaszt az élet megoldandó dolgokat.Mi a dolgom?Hogy megoldjam.És még egy rtg is vár a gerincre.Leginkább én azt javasoltam a M-nak,ha lemegy a kosárszezon az idén...edzőtáborba úgysem tud menni(a cukor miatt),így veszek neki uszodabérletet.Hátha az a sport jobban koordinálja a cukrot.
És majd a középsuliban meglátja hová igazol le,vagy leigazol-e valamelyik csapatnál.
A versenysport edző-dietetikus nélkül nagyon kockázatos.Ja és az orvosi háttér ebben nem segítség.A 3 havi kontroll az nem ad annyit,hogy profin kezelni tudjon bármilyen helyzetet.Sőt az éjszakák azok amik igazán borulnak.Nem tart vércukrot egyik étel/ital sem.Nagyfokú a ch-égetés,gyors.Egyetlen vércukor megtartó van éjjel:Anya.:))))(kelek,eszik/iszik..megvárom...megnézem nincs semmi a szájában..újraalvás-ha sikerül és ismétlés 3 órakor is hajnalban).Ugye senki nem mondja,hogy ez így normális?

Akkor most irány a konyha..és 3 napos ebédtervezet indul a síszünet idejére a 2 gyerkőcnek:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése