2018. augusztus 19., vasárnap

"Egyszer majd felnő"

Amikor vacsizni meghívnak akkor is jó választás egy saláta.Jó tudni melyik étel nagyjából mikor ehető és a szervezetre nézve milyen hatással lehet reggel vagy éppen este.Nos így választottam ezt a Haus salátát este 6-kor.Jó döntés volt.Könnyű,laktató...M életében már feladtam ő mit eszik,és hogyan...a súlya 100 kg fölötti igaz vagy 190 cm...de magának kell rájönnie mivel mit okoz magának,a Doktornő szerint:"Egyszer majd felnő"-és igen.Magától rájön M  az ő teste az ő élete....amit és ahogy eszünk azokká leszünk.Én maradok egy esti salinál....

Reggel a jógánál....

És este egy motorozásnál......)
Amikor éppen így alakul a napom az egy ideális nap.Persze nem mindig ideális,de nagyjából az étkezés az aminél tudatos vagyok.
Mert én nem vagyok diabos...de nem is szeretnék az lenni soha!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése