2018. augusztus 5., vasárnap

Napi marék dió

Napi marék dió...minden nap egy pici egészség...jó az agynak....És jó anyagokkal táplálja a testet....Igenám,de én eszem,a 2 kamasz nem így látja mint én....ők nem eszik.A napi marék dió annak jó,aki megeszi és szervezetében hasznosul.:)


 Ikeában csajos-napot tartottam P-val.Már nagyon ránk fért a kettesbenlét!!!

 Ilyenkor ott eszünk az étteremben.Szeretjük.A mandulatorta nem kihagyható.Diab tekintetében is egyszer-egyszer bevállalható,M értékeiben sem okoz vc-ingadozást.
M.ezt posztolta...ő viszont diab ide vagy oda de ezt falatozta....Azért Sweetmami fejét meg kéne nézni mikor ilyen üzit kapok viberen M-tól...

 Ikea(részlet)

A NAGYON EGYSZERŰ IKEÁS REGGELIZŐS KÉSZLET TETSZETT NEKEM.
A BALATONKENESEI FIÚS NAPOK IDŐ ELŐTT VÉGETÉRTEK,DE A FIÚK INTELLIGENCIÁJÁT IS DÍJAZNI KELL,HOGY JÓ DÖNTÉST IS TUDNAK HOZNI....-ugyanis nem minden úgy alakult ahogy azt ők tervezték,szervezték.Mikor épségben hazaér egy ilyen útról M én nagyon megkönnyebbülök.De mint érzékelhető sokkal lazábban kezelem már őt és a diabot is,hiszen egyet mondhatok:M a diabot viszi magával,mert már ő ragyogóan jól kezeli(él vele) és így nekem Sweetmaminak marad-hogy megkérdezzem:"a cukrod jó volt?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése