2020. július 5., vasárnap

Ballagási ebéd,amit én a szeretet-ebédjének neveztem el...




A Zombai Margaréta Étteremből rendeltük meg az ebédet a ballagásra.Dupla ballagás,mert M és P is ballagott az idén:) Úgy terveztük,hogy az étteremben eszünk,de nagyon sok vendégük volt aznapra így megbeszéltük,hogy elvitelre kérjük az ételeket.Így lett a Nagyinál megtartva a ballagás.
Nagyon szervezetten már előre egy hónappal meghívtam mindenkit,az ételeket kiválaszthatták.A sütit megkértem mindenkit,ha van kedve hozzon és nagyon szívesen sütött mindenki!!!
Az Unokanővérem sajt tortája bármelyik cukrászdában megállta volna a helyét!!!A többi
 sütemény is finom volt mind!
P is sütött méteres sütit,ami nagyon jól sikerült!!!!Mindenkinek köszöntem is a helytállást!!!
Az ételeket tányérra kellett porciózni a tálcákról,ebben a profi Nővérem segített.Nagyon tudta mi a dolga én tényleg csak háttérből figyeltem az eseményeket.(nem vagyok jól 5.napja,valami légúti kór elért és nem tudok kimenni belőle...)Látszik itt is a maszkos arcom a termosz oldalán.Anyu sugárkezelésének sem tenne jól ha elkapna bármit is most ami lázzal járhat.....

A kertben jó volt lenni.Nagyon szabadon járt-kelt mindenki és ezért 100% osan jó döntés volt otthon tartani a ballagási ebédet.


Volt kutyus is-Toto-és így ő is jól érezte magát.Bár az étterem kutyabarát étterem lett volna:)

A fotós mindig lemarad de itt azért összejött a kis Csapat!!!!Volt aki nem tudott eljönni,és már nehéz is összehozni egy olyan rendezvényt ahol mindenki jelen tud lenni!!!!!Jó Velük lenni!💓
Dédimama 90 éves!!!🙏Remélem még sok-sok ilyen közös kép készül!!!!Voltunk Pécsről,Mohácsról,Tamásiból,Budapestről és Hőgyészről...A szélrózsa minden ága....

Anyunál elmaradhatatlan a cukros kis üvegcse....mióta élek ez jellemzően megtalálható itt-ott a lakásban Nála....

Az ételek nagyon finomak voltak!Érkezett még a sütik mellé házi káposztasaláta is,ami mennyei finom volt.Anyu kávéja is finom volt és pont így termoszból volt az Igazi.
Nem győzök hálás lenni Mindenkinek ezért a szép napért,mert nagyon éreztem Mindenki felől a szeretetet!!!Elmondhatatlanul Boldog vagyok amiért ez az ebéd ennyire jól sikerült és szeretetben,ünnepi hangulatban mégis eltöltöttük ezt a kis időt!!!
💓-em pedig biztosított minden hátteret a lejutáshoz,a biztonságos érkezéshez és még betegségemben is mellettem volt mindenben,támogatott és javasolt a szervezésben!!!!Egy kerek egész boldogság-nap volt ez és Gyerekeim is elégedettek voltak és ez az Ő napjuk volt!!!Emlékezni fogunk rá!!!

A meggyszedésre a kertben hogy egy óvatlan meggy elhajításból koppant nálam az ablaküveg,pedig soha nem tudtam hogy akkorát képes vagyok dobni.....Z.édes aranyos"játszunk macskásat!"-játékára is emlékezni fogunk...és a beszélgetésekre egyenként....
Hála és köszönet a Családomnak!
(A diabetes jött velünk.M egy az egyben megoldotta az erre való teendőket.Az ételek nem grammra számolt ételek voltak,a sütik közül volt diabos sütemény is.)


 Ui.:

Látható jele nincs a képen,de gyógyító sétán voltam a Párommal a hétvégén mert még mindig kínoz a légúti betegség...Lehet jó volt a hűs Duna víz és bár fagyi ellenes vagyok,de jó hideg fagyit kívántam meg a torkomra ami már 4x erese lehetett a normálnak úgy éreztem...A séta,a nyugalom jót tett.Holnap munka....egy hét megint kezdődik és az ovis gyerekek nem egészségesek,de nyári életre behozzák őket és így nagyon-nagyon nehéz egészségesnek maradni ha mindig ráfertőződsz a meglévő bajodra.


De a pozitív gondolatok erejével a gyógyulás útjára léptem....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése