2020. július 9., csütörtök

Fagyaszd le azt ami most nem jó neked:))))))))))))))

Most picit befagyasztanám...ami most van.
Reggel mézes kávéval keltem,ahogy diabos-Anyuka barátnőmmel ittuk a kávénkat a Tűzoltó utcai Klinikával szembeni büfében miközben Fiaink az ágyat nyomták a diab osztályon...
Azóta a Fiúk köszönik külön utakon járnak már és a diabetest viszik magukkal.Reggel pár mondatban mi Anyukák beszéltünk is,a kapocs megmaradt!!!💓

Este M baráti találkozón volt-elég rendszeres,már nem várom meg éjjel.Voltak éjjelek hónapokig,évekig,hogy éjjel és hajnalban is vércukrot mértem...most itthon sincs ez idő tájban.....valami változott.És soha nem hittem volna ez ilyen lesz egyszer,pedig a diabetes ugyanaz!És van,nem múlt el!!!

A családi pótlékot is le kellett mondanom,majd az egyetem alatt újra járhat neki,ha...várjuk nagyon a ponthatárokat,az idén a Covid miatt is más minden a rendszerben...
Meg mindenben.
Reméljük ide még csak majd érkezik el a Covid hullámzása-ha lehet így fogalmazni,de a környező országok nem jó hírrel szolgálnak már....Szombaton lett volna a repülőút ami a Covid miatt törlésre került.....

Itthon is kesze-kusza ígéretek voltak és közben az első döntés lett a jó döntés-alapon folytatódik a nyár...sok szervezéssel ,nekem állandó munkával....és időt lopva a pihenésre is...De szervezek is mert pár nap masnival átkötött ajándékban lesz részem.A hátországnak pedig rendbe kell lennie 100%-ban.Ezen munkálkodom napok óta!!!A hegyet ismeritek olvasók??Úgy hívják vasalnivaló.Nálam ez már rekordokat döngető magasságokba tört...hát bevetésre készen,de megyek is...

A következő hét étkezését már most meg kellett szervezzem,de úgy néz ki sínen vagyok és az e-food is kihúz a bajból főtt étel tekintetében🙏A D-menüsor diabetikus ételeket kínál,ch-számoltan!!!Még P is rendelt olyan ételt amiben van zöldség...csak nem csoda történik????


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése