2020. július 25., szombat

Jó vércukrot mindenkinek!!!

Esőt harangoztak,így bkk-s szentendrei utazásunk volt egy kis múzeumlátogatással.(eső nem esett)
Vidámság volt és az egész kiállítás nagyon klassz!!!

Otthon ebédeltünk,és a séta során vagy 9000 lépést mutat a lépésszámláló!!!
A vércukrunk rendben lehet...és figyeltünk is.

M már nem sokat van itthon,ilyenkor nagyon kíváncsi lennék milyen ch-számolt ételeket eszik!!!!!!

P az itthon főzött ételt ette és szerencsére ette!🙏









Tegnap este Újpesten jártam barátnőzni....Sikeres este-zárás volt,de kivételesen nem autóval jöttek értem hanem bkk-val...Hát ez hiba volt:)-de másnap sokat aludtam és így minden gondésbajnélkül elillant:)

Azt hiszem szeretek vendégségben lenni és....ott felejtettem az esernyőmet.....ami azt jelenti hamarosan visszatérek😉Vagy az esernyőm kerül vissza hozzám és innen lesz a panoráma fotó😉Minden lehetséges!!!!

A barátnőm bajban volt és nem tudta mit is vegyen nekem kedvességet mert ugye a cukormentesség és a mit is veszek a boltban nem éppen volt neki könnyű feladat.
Egy Lindt csoki 90% kakaó tartalommal,Dark jó választás volt!!!💓

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése