2021. június 20., vasárnap

Drága kedves CH-k!!!

Amikor soha nem tudom a fejemből kiverni a diabeteset.Húsleves.A répa ch-ja elenyésző,nem számolom de a tészta jelentős.Hát ennyit teszek az ügy érdekében.Általában nem szoktam szeretni vele dolgozni mert szétfőzöm.Most figyeltem és jó állagú lett a tészta.Ha valóban ennyire ch-csökkentett akkor legyen.Ez itt a Reklám helye,de már alig járok Update boltba.Pár dolgot szerzek be ott.


A meggyet kaptam.A rétest már megettem volna.A gríz brutál ch...........Annyit tudtam tenni van tönköly rétes tészta és Eritritol.Picit diétás,de hát a gríz....na az viszi a ch-kat felfelé.....
Vendégségbe is vittem,de a grill elvitte a show-t:)



Tervezem,hogy grill ételek lesznek itthon....Újítás jön/jöhet.Mert megint azon a ponton vagyok amikor feladom a konyhai létem!!!!!!!!!


Pici kikapcsolódás is volt ahol...nem én ettem,hanem engem ettek meg a SZÚNYOGOK!!!!!!!!!!!!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése