2021. június 28., hétfő

Sweetmami 20000 lépése egy napban

Az utazás tervezett volt.Emeletes vonat jött.Mindigis szerettem volna vele utazni.Nagyon luxus,hiper-szuper!😊

Nagymaros a szívünk csücske a Párommal.
(A Gyerekek már nem jönnek velünk de a hátországról gondoskodtam!)-az ő vércukrukért én már nem tudok felelni....felelős döntéseket ők hozzák meg magunkért!!!!!

Imádtam az erdőt.Hiába volt a 8 km megfeszített erőnléti séta,mégis pihenés volt!Csodálatos minden abban az erdőben!(Nagymaros)


Az utazás No'1!!!Pedig Magyar MÁV-ról beszélünk!!!😉



A Panoráma is mindent-mindent felülír!

Grill -partyn is jártunk.Mi tartottuk a 6.emeleten,elektromos grillen.
Fantasztikus érzés!
Kipróbálható.
Ja igen a ch-k csak úgy csökkentek,alig ch-s vacsit tudtunk enni!!!🙏
Rubint Rékásan is kellett egy poszt😊😉😎-és valóban a 6.emelet!😉





Hát,a nyársak nálam mindent vittek és a töltött grill gomba!

Egy könyvtári könyvből fotóztam ki.....azt hiszem a jó ch-kért mindent megteszek!













Itt picit át kell gondolni a kész leveles tésztát más ch-júra alakítani,hogy ne legyen "veszélyes"!És cukormenetes lekvárt kell használni!Cukormentes csokival!!!

 Tervezett poszt.

Ch-k a Balaton körül vonattal!

Bizony,ez a következő program!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése