2021. június 2., szerda

Jó vércukor-reális önkontroll

Már nincs meg ez a pólóm....de amint hazaértem a munkából nekiálltam főzni.Azaz Tündér lehettem a konyhában.Várt még az egész napos mosogatnivaló ami hát...odakerül valahogy.

Persze nem jó a vény amit felírtak a méltányossági stix igényléshez hívtak telefonon  az Alapkezelőtől,mert hát...felhőbe ment a recept,  azaz   az   Alapkezelő nem tudja feldolgozni...
(A mérges határon túl vagyok már mert ez már nem az első felírásuk így!!!!)Próbáljuk meg újra....😊-bár egyelőre a háziorvos elérhetetlen telefonon😓

Találtam egy jó kis receptet.Egy adag ételt 96 ch-nak írta a Lidlis szakácskönyv,tehát tényleg laktató,de érdemes lehet kipróbálni.





És némi mozgással-mint minden étkezést követően-nem is lehet bajunk a ch-kal.
A jó vércukor mércéje a reális önkontroll az étkezésben.




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése