2021. december 6., hétfő

Apró csodák még léteznek

Mikor még kicsik voltak a gyerekek...volt ám meglepetés reggelre:)))






És volt olyan mesedarab ahol én voltam a Főszereplő....Jéghercegnő:))))

Ma már nem kicsik a gyerekek és nem kapok főszerepet,pedig nem lettem alkalmatlanabb,csak másabb világba csöppentem bele...

A mai stixek kiváltásakor a Patikus-aki a Vezetőnő ott-megkért,hogy M használjon kevesebb vércukormérő stixet,mert hát...hát biztosan megvonják majd tőle....9 doboz jár neki 3 hónapra...Igazán nem értem mert mindig mintha sajnálnák úgy adják oda....
De!
Annyira  nem érdekel már....lepereg..a kezelő orvosa felírja én megyek kiváltani.Nem értem ebbe egy harmadik fél hogyan avatkozik bele bármilyen jogon.
Most ilyen történésekre nincs energiám.
Elengedem...


És jó látni a zord világunkban,hogy a gyerekek még hisznek a csodákban.A Télapót várva úgy rátapadtak az ablaküvegre,hogy azt öröm volt nézni...
Tudják,remélik,hogy vannak Csodák..és számukra beteljesedett,mert eljött ma a Télapó.
Az öröm az arcukon és hogy kaptak valamit a csizmába....hát még picit elhiszem,hogy kell vágyódnunk és hiszem,hogy apró csodák még léteznek!

S talán még lesz egyszer lehetőségem egy FŐSZEREPRE:)))-mert apró csodák még léteznek.







 

2 megjegyzés:

  1. Azért szól a patikus, mert ha sűrűn van több doboz csík kiváltva akkor őket is megbünteti. Nem kevésre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs több kiváltva mint ami fel van írva.Méltányossági alapon is ír az orvos a sport miatt.Nagyjából elmondható minden orvosi pecséttel ellátott.Ezért nem értem sokszor miért kell a problémázás...

      Törlés