2021. december 17., péntek

Apróbb csodák


Apróbb csodák történtek a héten❤
Szeretet járta át testem...❤🙏


 Metrón este 20 óra elmúlt.Rohanás az életem....Még ittam egy kávét...hogy bírjam a célbaérésig...

Munka 13 óráig.

Vásárlás 2 helyen...mert minden elfogyott/kifogyott...

Takarítás...

Posztolni a karácsonyi ünnepséget a Szülőknek🙃

Megfőztem holnapra...laktozmentes-húsmentes.Húsos lasagne🙃

Energiaszintem véges...

A Duracell elemem otthon maradt😔


Remélem hamarosan célállomás.

A város nyüzsög.Rengeteg az autó.Már metrópótlón ülök.A vibrálás kikészít.Tömött busz.

Emberek!

Hajszoljuk magunkat...mire már késő lesz.

Jó megpihenni.A csendet várni.

Mindenkinek nasi-mentes estét kívánok hisz napközben megettük már azt amit most a nyüzsgésben próbálunk elégetni.🙃

Jó vércukrokat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése