2021. december 4., szombat

Valami nagy ERŐ

.
Nagyjából ma is ez lesz a menü.
Azaz én döntöttem.
ZUREK.
Ez egy leves,egy isteni leves.
És rétes lesz,cukormentes is lesz túróval és lesz grízes-meggyes is.

Nagyjából ez lesz az étlapon és aki eszik eszik,az nem lesz éhes.Aki nem eszik hát az éhes lesz.
Mindez ha...

Lesz erőm megcsinálni.
Igen-igen..tegnap óta uralja a testem valami...

Valami nagy ERŐ....és tudom is mi...

De megmutatom neki,hogy erősebb vagyok és tudat szinten nagyon elbánok vele,mert így akarom.

Ja,és én nem vagyok elhagyós típus...

Nagyon rosszul voltam éjjel....erőm semmi és nagyon zavart volt a tudatom,ittam egy jó pohár vizet és nem kattogva visszafeküdtem.Reggelig aludtam és nagyjából rendeződtem..

Remélhetőleg csak a lehullott hó okozta....ja nem...tudom mi zajlik bennem.

Minden rendben lesz!





 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése