2022. február 10., csütörtök

Színezd újra!

Ma picit megvilágositottam magam,hogy igazán nem a rendszert kell kiszolgáljam hanem magam.
A munkámban ez nagyon igaz.
Mert a beled kilóg,nem sok hála van e mögött a fenntartó részéről és elsősorban nem az anyagi oldalról beszélek.
Megírsz egy jelzést szabály szerint,iktatják is de....nem lesz elküldve a szerv felé...
Nem tartom célravezetőnek azt a rendszert ami elvár de maga a FEJ nem tesz annak érdekében,hogy működjön is.
Utálom azt az életben  ha valami nem működik.
És amit egyre jobban szeretek,hogy magamra fókuszálok.
Mi van a világban?
Nyugtatnak máshol nekik sokkal rosszabb,más ember fizikai munkát végez,más embernek nincs munkája,más ember így meg úgy.
Engem ez most jelen helyzetben nem érdekel.
Magam sorsa érdekel még arra a 20 intenzív aktív életemre ami adódik nekem-
Lehet önzőnek hatok de tartom magam ehhez.

És ezt követem a hátralévő 20 évemben.Nekem mi a jó.
Bocsi rendszer,munkahely,de valóban nem érdekel hogy valaki 2.éve visz egyedül csoportot.Én nem fogok már jövőre is egyedül vinni csoportot és sajnos igen....ha így akkor így...
Milyen is lenne az hogy az idei évben is én egyedül robotolok és ugyanígy kezdem a következő évet és más simán a párjával dolgozik mert  éppen szerencsés vagy én vagyok/lennék/ a lúzer,hogy vállalom/nám.
Megvilágosodtam.
Biztosan nem.

Vannak tervek a fejemben.
Környezetváltozás,új élet,új ízek,újítások.

Aki velem tart részese lesz az életemnek.
Aki benne marad a megszokottban nem lesz része az életemnek.
Bizony az újítások lemondással-is-járnak.

A Gyerekeimmel is beszélgetek a tervekről,hát....nekik is ott a döntéshelyzet...


Minden változás új dolgokat hoz az életünkbe.
M nal beszélgettem ma az edzésről is,én mennyire szeretném ha rendszeresen mozogna a diabetes miatt.
Egyelőre sok a kifogás miért nem....
De holnap?
Kezdem előről és csak mondom és mondom....mert jót tenne!



Színezd újra!
/megvettem a színest hozzá/






Még gyerekkorban elhiszed az állításokat.
Felnőtt korban már utánanézel a dolgoknak😉

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése