2022. február 19., szombat

Vércukor csökkentés így-úgy

Gül Baba emlékhely....látogatás és vércukor csökkentő séta az oda való macskaköves út:)


Aztán hipp-hopp és már Allee...ott ebéd egy török íznél leragadva de szintén semmi desszert és bkk-val mentünk így azért a séta megvolt mára...

A munkahelyemen sok a covidos most azaz a mai napon vagy 3 teszt lett pozitív....és én is ott dolgozom....
Egyelőre erős vagyok de fejben sem foglalkozom a gondolattal hogy talán,esetleg.....én nem nézek covid hírt már és nem hordok maszkot ott ahol nem kötelező....
Vitaminok és a fejemben lévő hozzáállásban bízva BÍROM!!!

És egyszerűen bekattannék 5 nap karanténtól...

Holnap is van tervem főzni 4 főre.
Húsleves,sok zöldséggel.Ananászos csirkemell és rízs lesz és ezer éve nem sütöttem ...valamit megpróbálok összehozni.

És Anyukám ,Dédim gyűri a covidot és sajnos még mindig nem a jólvagyunkmamár állapotról kaptam híreket.
És még van Rokonom akiért nagyon-nagyon aggódom!!!💓

Rubint Rékánál láttam egy trambulinos edzést,hát..van hozzá kellék itthon:)-elég jó lehet vércukor csökkentésre....
És remélem az Oroszok és Amerika is úgy gondolja,hogy nyugis hetek elé nézünk..ez a pár hallott média hír azért nagyon nem tetszik és stressz faktor simán!


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése