2022. június 3., péntek

A Varázs kávé szuper erővel bír

A Varázs kávéban bíztam ma-
A munkámban is hiszen 18 gyerekkel voltam egyedül....és ilyenkor mindig van extrém ez-az és alakítottak is!!!
A délutánt alig vártam,hogy P ügyében beszélek az orvossal mit tudott intézni.
Hát az történt,idézem"Anyuka mit sikerült intéznie??"-kérdezte tőlem az orvos.
Na most van elegem!
Értem én hogy TB meg nincs külön pénzecske de azért ellátatlan marad a gyerek ha az orvos tőlem várja el,hogy nyomozzam ki ugyan hová fordulhatok a gyerekem egészségügyi problémájával.Szerencsére addig nem állok meg amíg megoldás nem születik...és ezért nyomatékosítottam az orvosban:ellátatlan a gyerekem.Nos rögtön tudta mi a kötelessége és kérésemre talán majd lesz egy UH beutaló mert kértem.
A kórházzal is beszéltem,hogy nincs beutalóm de mi a baj és azt mondták ne essek kétségbe ha nem uralom a helyzetet vigyem a gyereket és ellátják.És csodálkoznak azon hogy a háziorvos ilyen tájékozatlan az ügyben.

Itt tart a dolog.Még kedden egy orvost hívok-egy másikat-ő vajon elindít-e valamerre.ha nem addig nem állok meg míg nem lesz egy hasi UH és minden egyéb ami megilleti a 16 éves gyerekemet ha problémája van évek óta!!!!!!-ezzel.nem egyszeri probléma.Évek óta ezért hiányzik az iskolából és ájulásig fajul a dolog.Szerencsére ilyenkor nincs semmi ami megállít és megyek addig amíg célt nem érek el!
Persze a magánklinika is szóba került,de azért ezt sem értem.Ha van államilag finanszirozott rendelés miért nem mehetek oda a gyerekkel????
Egy fiziből élek és a gyerekek árvák is lettek,azért ez a világ kifordult magából és gyűlőlni kezdem ezt a kifinomult magános rendszerünket és minden pittyegéssel járó meg pontgyűjtő Istenátka mindent és a postán is tuszakolta a nó elém,hogy internetes vásárlásra kössek nála kártyát mert az milyen jó,harmadszorra Györgyisen nyomatékosítottam benne hogy nem vásárolok interneten.Egyből értette velem jobb nem kezdeni e téren:)

A Varázskávé...
Lehet ez is felvértezett és a tettvágy,de nagyon-nagyon elegem van,hogy mindenért kűzdeni kell.
Ha nincs pénzed senki vagy.

A Főnököm megmondta:"Lépj fel a társkeresőre és szerezz magadnak egy olyat aki...eltart"
Széles mosoly hozzá.
Ez a mindennek a netovábbja és nagyon bízom benne ez lesz a másik irányvonal hogy megteszem a szükséges lépéseket abba az irányba ami engem megillet!!!

P szerencsére egy fokkal jobban van és felügyelet alatt tud hétvégén lenni ha van valami akkor meg irány a kórház!

Mindenkinek csak jó egészséget kívánok,mert ennél fontosabb nincs a Világon!!!!💝-és persze a jó vércukor😉

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése