2022. június 8., szerda

Blog szüneteltetés -de átalakul a szerkezete az biztos!

Mondhatnám új élet új ízek!

Értekezlet a munkahelyemen ahol persze a velem való munkába állás nem olyan egyszerű...hiszen nincs Társ óvónő mellettem 1 éve és(nem is lesz ilyen óvónő hiányban az biztos)Még Maruzsa rendelete alapján a pedagógiai asszisztensekre hárította a hiánymegoldást,őket ülteti a helyre ahol nincs szakképzett ember.)Nem megoldás és szül is érdekes helyzetet.Meg éppen velem sem akarnak dolgozni-mint megtudtam... de hát legalább tudom.
Viszont ha elmegyek a munkahelyről akkor borul minden egy csoport megszúnik és még pár ember akkor megy....
Igazán a blogomból ollózzák ki sokan mit hol merre meddig tervezek.
Ezentúl erre nem lesz mód.
Mert nem írom le😉
Egy másik fórumot kínálok fel erre a célra...

Így a ch gyarapító kávé mellett is sokmindenre rájöttem ma.
És igen 2 órán keresztül beszélgettünk egy Kedves Ismerősömmel találkozáskor.


És ez az üzenet jött este,nemrég....
Szívem megtelt szeretettel,hogy pont a mai napon ez történt velem és nem vagyok annyira elviselhetetlen és nem L-val kávéztam ezennel!!!Mert ő elfogult és persze hogy szépeket írna!



Hanem mondott pár gondolatot ami megvilágosított.
Velem szemben ült.
Figyeltük egymást.
Meghallgattuk egymást.
Tiszteltük egymást.
Nevettünk sokat.
És igen Folyt.köv...
Mert kellenek a beszélgetések,a találkozások!!!!

És mivel mindenki itt és így megtud minden információt.....elveszni látszik a lényeg.
A beszélgetések,a találkozások!

Ha van kedved egy kávéra....szívesen.....és beszélgetünk....
P ról aki nincs jól,és a magánklinika időpontja lesz?Nem lesz?Ez már csak az tudja meg aki kérdez,aki beszélget és találkozik velem,a gondolataimmal,érzéseimmel.

Lesz -e költözés?Hol tart az ügy?Mi volt a bankban?Elintéztem-e az árvasági ellátást?
Covid Alkapítványnál mit intéztem....M cukra hogy alakul,jók-e a vércukrok,maradok-e az oviban?

Hát,innen biztosan nem fog kiderülni,mert átalakítom a blog szerkezetét.

Nagyon nem szabad megosztani az embernek a gondolatait,de erre van más felületem,fórumom.

A jó vércukorhoz hozzátartozik a jó pszichés állapot is.
Most ezt mentem meg,mert érzem szükségességét!

Kellenek a beszélgetések,találkozások!
Mindenkinek jó vércukrot kívánok!




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése