2022. június 1., szerda

"lemegyek futni"

Megérkezel egy szuper helyre de...recepció..időpontom volt így azért átjutottam,de....
A hölgy előtt még az előző papírok kiterítve az előző ügyféltől és még ahhoz kapcsolódóan nyomtat és feladom...feladom-hajtogatja....
Sebaj amiért mentem talán meglesz..

Megvan de a papíron elszórtan számok és nincs összesítés pedig emailt küldtek,hogy kész,mehetek érte.
Lényeg a lényeg még van kérdésem de....az nem ehhez tartozó már és így kérjek új időpontot....

nos a banknak az az érdeke hogy sokat menjél állítom.
Állandóan recepció vagy online időpontfoglalás és nézzem meg pittyeg a telefonom mert emailt kapok az időpont visszaigazolására.Nekem nem pittyeg én nem állítom be azt az opciót hogy azonnal emailem érkezett.....hát még van olyan ember aki nem robotként szeretne élni?
Igen,én vagyok az.
Köszönöm majd otthon ránézek az emailjeimre,nem kell,hogy azonnal pittyegjek.
És még sorolhatnám a hiperszuper bankot ami annyira nem hiperszuper ám....
De ügyesen lerendezem az ügyletet és nem lesz hitelem-legalábbis lakáshitelem nem lesz.....

Közben vásárolni is voltam.
Mondanom sem kell mindennagyonnagyon drága!!!!
Miközben blogolok M belép a szobámba és mondja:"lemegyek futni".Istenem,szívem megtelt szeretettel-És ez nagyon jót tesz majd neki és a vércukornak egy főnyeremény!!!🙏🙏🙏



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése