2022. november 18., péntek

Ma sem kell altató


Mai én.
Ovisom ilyen pólóban jött:)


 
És le is rajzolt.
Azt hiszem tényleg ilyen vagyok.
És nagyon örültem,hogy ilyen színesnek lát!-és még sok fogam is van de már -hajaj-ősz vagyok rendesen!
A sok ujj arra utal,hogy van ezer dolog amibe belekapok???
A szem műtét pedig már garantált,egyébként 2023,június...

Szóval fáradt vagyok.
Nem kicsit.
Megérkezett.

De nagyon körülményes tegnapi napot zártam,mondhatni levegővétel nélkül reggel 5 ó 10 perctől este 21 ó 30-ig...és már a fáradtságtól sem láttam,lomtalanítás is,zsinórban fogadó órák is és munka és hűtő érkezik,de még a fogadó órát nyomod és akkor csomagold ki és persze üzemeld be-férfi nincs a láthatáron.és régi hűtőt is tuszkold ki de szárazon viszik csak el....
Szóval....dolog volt bőven.
És még feküdnél le aludni és a hétvégi lefixált programodra üzit kapsz hogy durván B-terves lesz.

Itt tartok éppen.

Hogy is szoktam írni?
Elegemvanebbőlazegészből.

Ja egy darab Inzulin patron van itthon,felkerekedés a szakadó esőben és Inzulin kiváltás mert egy Inzulin nem Inzulin mindig legyen itthon pót-Inzulinod minden eshetőségre....

Ma sem kell altató...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése