2022. november 4., péntek

Úton Mexikó felé

Ma jó lett volna Mexikó!
25 éve a pályán..volt ez-az,de ami mostanában van és ami ezáltal az én életemet(idegrendszeremet)is befolyásolja....na az a nem mindennapi.
Mexikóban jobb talán,de az biztos ha itt és így maradok következményekkel jár majd,talán egyedül én dönthetem el,hogy tényleg Mexikó felé kanyarodok:)

Megfőztem,bevásároltam,pakoltam,mostam,takarítottam ,voltam busz jegyet venni.....mindezt munka után.Még majd 20 óra és én nem vagyok sehol,se összepakolva,se hajmosás,se utazótáska összerakva.Holnap 2 napos költöztetésre megyek Anyukámnak segíteni.Vasárnap este érkezés haza busszal és hétfőn 5 10 a szokásos,azaz megszokott kelés és munka.
Még megírok 2 szakvéleményt és talán este lesz.

Szerencsére az én gyerekeim nagyok,és igazán az ellátmányból és a beszerzett dolgokból már a napi rutin könnyen megy.

Tervezünk egy jó kis Családi Utazást,ennek előkészületei zajlanak és ennek kapcsán néha összeülünk-és ez jó,mert kellenek a találkozások,a beszélgetések,a kapcsolódások!
Diab téma?Fel sem merül.Mert jön velünk,mintha mindigis velünk lett volna!

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése