2024. október 1., kedd

Új munkahely





 







                                           Ma az új munkahelyemen jól éreztem magam!
                                        Egésznapoztam.Fáradt vagyok,de ez most kellemes.
Amikor nagyjából a káoszból gyúrsz egy új irányt,ezen az úton vagyok.Mindig törekedni fogok arra,hogy azért a saját irányításom is benne legyen abban,ami az életem,mégha a rendszer maga irányít is!!!
A lábadozó Fiatalok még nincsenek jól itthon,de a kritikus időszakon túl és ürül belőlük a vírus....
M elékezdett rendszeresen járni gyógypedikűröshöz és szerencsére belátta ez jót tesz neki,és a diabos igenis törődjön a lábaival!!!!

P is jó úton halad saját életét egyengeti és megtalálta a saját medret ahol nagyjából élhető stratégiát folytathat.

Kesuka a macskánk pedig egyenesen élvezi a Havanna Lakóparban élést.Az erkély nyújtotta szabadságot./most lennék a helyében szívesen/








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése