2014. szeptember 7., vasárnap

Vércukor csökkentés mozgással

Nálunk is központi kérdés:Update Nuti a vészhelyzetekre-mert mindig jöhet.P és M is törzsvásárlója,bejön nekik."a csak a szélét"elv is néha becsúszik M részéről..
Szülinap..előkészület,vásárlás ch ügyileg és ajándéknak való.
Hamburger 60 ch és uzsira egy muffin 18 ch...
Persze csipegetés volt,így a 3 órás érték ami fél 4 kor mérődött....12-es. vc.

És mennyi volt délben??"nem mértem"volt a válasz....nos,az iskolában sem mér."érzem én azt"-mondja és megy tovább.

Nagyon aranyos volt a szülinapot rendező fiú anyukája.Felhívott reggel,hogy akkor most M mit ehet??Mondtam,hogy viszi..és időre fog enni.Szóval alakul már a környezet is...alakul.Legalábbis M barátai körében.Hurrá!!!!!!!

Még a szülinap után hazajött M és átöltözött,sötétedésig foci valahol a lakótelepen...Csak jelzem a szülőknek,akik még nagyon meg tudják oldani a diabos-létet....eljön az idő,mikor már..nem kell..vagy legalábbis nem enged majd hozzáférhetőséget a Gyerek...Nem egyszerű időszak.

Akkor mozgásra fel!Én is megyek.....(P meg-szerintem 3 percen belül lógni fog a gyűrűjén-mivel minden másolódik,mozogni fog)-hajrá MINDENKI,s elkezdődik:)))-s így vacsi időszakra némi ch bepakolás kellőképpen megnyugvást eredményez majd.
Jó vércukrot Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése