2014. szeptember 23., kedd

Leigazolás

Pontosan így van...
Pár órányi alvás után jelentem:M-t leigazolják újra.A nagyoknál.Kadettes a Malévban.Igen volt kihagyás,nem versenyzett,feljebb került a csapatban.Egyelőre a sportorvosi-még keddig várat magára.Jó pénzért ezt is elvégzik,hogy nem kell Sportkórházas sorbanállás...Természetesen vele megyek és már papírt is kértem a sportorvosi vizsgálati lapot,hogy perfekt profin menjünk zárókkal és nyomtatvánnyal.
A kosár szülői 21 15-ig tartott,bizony áldozni kell a gyerekedért az idődből.22 15-re értem haza,megbeszéltük az utazás során felmerülő problémákat-nekem adódott egy pici,de nyilván nőként egyedül talán még meggondolandóbb,mint tiniként,fiúként egyedül az éjszakai Budapest.
Persze megvárt,várta a híreket mit mondtak róla.
Versenyzés már októbertől..
Jár rendszeresen edzésre,ügyes,a diab miatt meglátjuk-mondta az edző.Nyár óta jár ide,szerintem óriási dolog,hogy ezt mondta.
Jövőre is Kadettes a kora miatt,így ez az év a teszt éve.

M mondta:"én úgyis 1 évet mindig lemaradok"-de tudja és kűzd,én meg támogatom ebben.
Meghazuttolja a többieket szerintem,azért a kortársaira panasz is volt....Összerendezett fiú M.Megérdemli,hogy Maléves csapattag legyen a jók között!!

Szülőként picit meginogtam.Mert azért a meccsek előtti stressz és a hajtás..de úgy gondolom:megldható.
Örültem picit,hogy ez így alakult.Picit megkönnyeztem ott a sötétben hazafelé,de úgy érzem csak örömkönnyek voltak és a fáradtság.

Amikor a kosár szülői előtt én tartottam szülőit csöpp gyerekek szüleinek....Néha nem tudják mi az amit mondok nekik,nem fogják fel,nem akarják érteni...hogy mit becsüljenek meg!
De sugallva ragasztom rájuk,mert mint a szivacs kell,hogy beszívják....óriási dolog az egészségmegőrzés!!

Ha már éjjelbe nyúlt a hazaérkezésem,mértem éjfélkor és hajnali 3 kor vércukrot,5.0 és 4.9.

Ha már alig aludtam...indulhat a nap...

P innen-onnan mindig kap a tisura pénzt,mert az a megállapodás,hogy arra az edzésre zsp-n mehet.Azaz
zsebpénzen.Így szerda:tisu nap.Mozgás és ez jó neki,de nekünk is,hipersége csillapodik:)

..és lám..mások is szeretik a kosárlabdát...vigyázat...mostanában újra kezdtem fotózni:))))))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése