2014. szeptember 26., péntek

Kókuszgolyók


...ma M-nal vásároltam,de jaj..nem jó.....nem tett jót..azt hittem túlvagyok ezen.Vacsi idő környékén jártunk,valami vacsit néztünk.A sütiknél időzött..és megjegyezte:"de jól néznek ki és én nem ehetek...."

2 percbe nem telt,már a gyerekeim toltak a tisztítószeres sorba,mert tudják,hogy 2 perc alatt regenerálódom.Így lett.M megkérdezte mi a bajom.Mondtam:"Sajnállak""""
Végülis vajas pogit vettünk.-1 db-ot és Slimm kenyeret.Meccsre ment így vinni kellett.meccsre nem lehet folyadékot vinni,így ott vesznek a fiús napon.A Slimm kenyér 6.8 ch/ szeletével jó szolgálatot tesz majd a bográcsozáson ami jövő hét pénteken lesz.

Kókuszgolyók,csak az édesség miatt,M tesztelte már:
finom!

3 dl tej,én 2 dl-t használtam,3 ek liszt 55 gr,6 ek Eritritol-nem feltétlen kell ennyi!,10 dkg margarin-én kihagytam-300 gr kókuszreszelék,én 200 gr-ot tettem bele,2.5 ek tejpor,vanilia aroma.
20 golyó lett.1db=4.7 ch.

12-15 perc alatt kész!Akár azonnal fogyasztható,hűtőbe téve picit jobb lesz az állaga.

Hétvégi menü az egyik:palacsinta,azaz bolognai palacsinta.Bolognai szósszal töltve és sajt.Nagyon laktató,ízletes.
P fellépése pontosan keresztbe húzza a vasárnapot,de valami gyors,jó ch-s valamit kitalálok.

Palacsinta:500 gr tönkölyliszt,5 tojás,2.5 dl tej és csapvíz,+kókuszzsír a sütéshez-kerámia sütőben.Próbáltam teljes kiőrlésű liszttel is,100gr/60 ch,így nyertem 20 ch-t,palacsinta darabokban számolva 4 ch-t.Viszont nehezebb volt vele dolgozni!

..darált dió és Eritritol,hmmm.

Jó vércukrot mindenkinek!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése