2017. február 4., szombat

Cuki-káosz



...már-már alakul a jobb idő .
M a cukrában erősen megmutatja mikor mi várható,melyik az erős front és kb mikor érkezik,mikor fog változni az időjárás.Nincs éppen hű de jól.Határozottságom mit sem ért a meccsel kapcsolatban-"azt meg ne próbáld,hogy nem engedsz meccsezni!"-volt a válasz.Elengedtem....már úton van...valamelyik kerület felé.....

Egyik diabos csoportban-amit ténylegesen ritkán nézek meg(később erről írok miért)-feltettem ezt a fotót.Tokot szeretnék M-nak,lassan 4 éve gyűri az Inzulintartó tokkal,de már nem tart a fedél része...nem biztonságos a pen tárolása.Balatonboglárról hétfőn postáznak egyet és van ígéret egy másik Anyukától is,ha nem tudok másikat szerezni ő is ad és akkor a Lantus penhez is lesz tok.Hálás vagyok!!!!Boldog!És köszönettel tartozom azoknak akik segítenek!!!!!(A szakorvos szerint 4 évente jár új...hát..azért utánaérdeklődnék,mert valaki írta 2 évente jár új pen és tok is)

Kicseréltem a fotókat,afféle mindenféle kollázsra ideiglenesen.Nem maradok abban az állapotban ahová sodortak pár héttel ezelőtt.Nem engedhetem meg magamnak.A héten is lesz 2 jelentős esemény amin meg kell jelenjek és úgy gondolom mind2 csak a jövőt szolgálja majd.Az egyikre a 2 gyerekkel megyek,Picit nehéz kedd elé nézünk.Amikor gyűrűt kapsz és pár nap múlva nincs értelme hordanod és magad sem tudod megtörtént-e valaha és valóban láttad a kis dobozban a gyűrűt??!!-mostanában van kihagyott pillanat az életemben mikor nem tudom megcsináltam-e,mikor nem emlékszem dolgokra,és hangsúlyos dolgok ezek.Az éjjeli diab őrség,a nappali diab-aggodalom és bizony a ch-világ minden velejárója nem éppen szereti,ha nem vagy fejben ott..ahol lenni kell.Remélem M cukra nem az én neméppentudokfigyelnidolgokra-tól borult fel.De tény,nem mindig vagyok toppon a ch-számolásban.
És miért is lenne az a kérdés mi köze az én leliki válságomnak a diabhoz?
Hát itt a válasz rá,azért nagymértékben függ a bevitt ch-któl a nap ,a tanácsaimtól,és hogy őrködök-e éjjel vagy rábízom az Univerzumra a gyereket.

Igyekszem jobban lenni.
Este már nyugodtabb leszek,M hazatér valamelyik kerületből ahol ma elvileg nagy kosármeccs lesz.Vacak cukival indult el.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése