2017. február 10., péntek

Érdekes mese ovisoktól

A mozgás öröme...az új suliban.Korcsolyázás csak úgy...ingyen.Jó szórakozás 2 órában.Igen!Ez az egészséges iskola!És itt a képen a gyerekek 98%-ban 4 egész átlag feletti tanulók!

A héten elfáradtam,szelektív hulladékgyűjtés témakörben foglalkoztam a gyerekekkel.Érdekes,hogy nem sok affinitásuk volt hozzá,de ugye az én hatásomra nem lehet nem tevékenyen részt venni:)Picit az egészségkultúra is bekapcsolódott.Írtunk egy mesét közösen.Az étkezés szervesen a fő profilt adta.Nagyon érdekes szokások jönnek be otthonról....Néha úgy belenyúlnék.De!Már ott tartok,mindenki maga döntése!És a lehetőséget én is kínálom nekik így-úgy belecsempészve vagy szülőnek sugallva.Ha nem él vele..teszem szét a kezem.A döntés az övé!
Torta után még nyílt a hűtő jégkrémért,3 féle ízben!És ez bizonyosan otthon is így van.:(

Apás nap a gyerekeimnek.M ebédje,vacsija összetéve.Így a biztos.Ebben állapodtunk meg.Előre megkérdezték mit készítek és akkor ők ehhez alkalmazkodnak és nagyjából a többiek is ezt eszik majd más alapanyagokból.M Apától Honvéd -Fradi meccsre megy a barátjával a Groupama Arenaba.(Remélem az Inzulin pennel nem fognak problémázni a bejáratnál).
Nekem pihenőnap.
És ténylegesen pihenek ma.Bolt nélkül.
Emberek nélkül.
Jó vércukrot mindenkinek!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése