2017. február 26., vasárnap

Közösségi szolgálat

1 éve ezen a napon volt a szóbeli a Szent László Gimnáziumba M-nak.
Ma Deákos Diák..és így van ez jól.Megy a most szóbelizőknek segíteni,elirányítani az iskolában,szükség szerint útmutatást adni.Közösségi szolgálat-amiért pontokat kap érettségiig.Már a keringő tánccal is kapott és a sok szorgalmi feladatért.Szinte fél év alatt megvan neki a majdnem 50%.
Fehér ing,nyakkendő.Kötelesség.
...

17-es cukorral ébredt.
Ez egy másodlagos dolog ugye.
Az élet megy.
Diab nélkül is ,de diabbal leginkább.Tervezve az este,mert fejben már kalkulálni kell étellel,Inzulin adaggal.
Inzulin csökkentve lett 1 hete,Lantus is estére.Megvannak a napi hipoglikémiák és most a reggeli 17-es cukor is.
Szerintem telefonálok a Doktornőnek..mert én 17 óráig dolgozom,M is úton lesz,a suliban is helytállás a segítséggel...jobb ha Orvosi tanács érkezik...

P  erőteljesen lázad a M-nal többet foglalkozol és jobban szereted miatt.Pedig ha tudná:a M-nal sem foglalkozom többet,csak másképp és ami időtöbblet rá jut azt viszont meg kell tennem,de kompenzálok egyéb területen P-nál.
Na ez az amit egyik fórumon sem írnak le.Milyen hatással van a családi életre a diabetes...Nem feltétlenül csak Inzulin adagban mérhető egy diabetes.
Lelki vonatkozása párhuzamos a gyógyszeradagokkal.
Írták nekem,hogy van aki kollégiumba került diabosan.Persze ez egy akkora helyzet!De biztosan én tudtam annak idején miért kell Bp-en laknom,és így megadatik,hogy M nem kollégista diabetesesen,a szomszéd kerületbe kell csak utaznia....Tulajdonképpen akkor vegyem úgy micsoda szerencsés anya vagyok,hogy így élhetünk.Egyébként jobb volt diabetes nélkül minden:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése