2017. február 27., hétfő

Hamburger online

Megpróbáltam.P-nál.Kivi kóstoló(lett volna).De nem is érintette.Lehet itt körítés...,tányér,szép szó,bármi...
Nővérem írta krumpli helyett süssek zellert,nagyon finom és kevesebb a ch-ja.
Sajnos reménytelen a reformosítás.
Amíg a gyerekeim rá nem jönnek(fejben),hogy mit miért jó enni,addig nem tudok mit csinálni.
Egyelőre nekem jólesett így az összes kivi-legalább építgetem magam,mert valahogy nem vagyok túl jól,fáradtság gyötör-alvás ellenére is:(

A lift ajtónál(M ki én be)pár mp szünet,a bent várakozó lakó is csak nézett,hogy mi ez a pár szó...hát mondtam neki,hogy általában ennyi a napi eszmecserém a fiammal,edzésre megy,én munkából éppen hazaérve-elkerüljük egymást.
A cukor értéke már telefonon lett kikérdezve,a többi meg este 21 óra után mikor hazaér M.
Olyan ám nekem is,mintha kollégiumban lenne...hol van,hol nincs mint a mesében.

P reggeli mondása:(még fekszem,mert képtelen voltam fizikálisan lábra állni)
P:"csinálok egy hamburgert!"-mondja
Én:néztem nagyot ,nem szokott reggelit csinálni nekem..."már ettem"-mondtam.
P:"sorold mit kérsz bele"
Én:elkezdem sorolni
P:elkezdi a telefonját "maszírozni"és rakja össze nekem a hamburgert...online

Nos,ez a mai web-es világ,csupa kedvesség,jóindulat és még nem is hízlal Hamburger:)

1 megjegyzés: