2017. február 10., péntek

Tudatos vásárlás


Hm.
Nem egyszerű nekem egészséghétre vásárolnom.
Mivel nagy tételben kell gondolkozni,kg-számokban.Munkahelyi program lesz.
Grammokban számolok és általában abban is élek.
De lekűzdöttem és  valóban rám jut a vásárlás,így megoldom.12%-os üdítő egészséges-e...én nem megyek ebbe bele.
Biztosan nem.A cukortartalommal odacsap mindent ez az üdítő,de répa van benne,mondják a többiek,ezért megvesszük.
Nekem az egészség fogalma egészen mást jelent.
Bizony ha tehetném valóban nem csinálnék faxnit az egészséghétből.Natúr répa lenne,csíkokban.Uborka karikázva.Kölesgolyó.Némi facsart narancslé.Hasonló.
És itt állok a sütis hűtő mellett,mosolyogva.De simán nem kéne belőle süti,a fotó viszont jó:)
Na ennél egészségesebb nem leszek!-mivel csak a fotó kedvéért álltam oda,s nem ettem belőle.
Én a szülőknek tartanék rövid bemutatókat úgy havi szinten,nagyjából az én nyomatékommal.Nem direktbe,csak akit érdekel.Egészséghetet csak annak lehet tartani aki befogadó.Érdeklődő.Amit beépít az ember a tudatába csak azt tudja hasznosítani.
Pl ha az én diabos gyerekem vásárol,csupa "egészséges"dolgot vesz:zero Fanta,Kóla,chips,rágcsa...mivel ő nagyon tudatosan vásárol,ugyanis tudja mi az ami ritkán jön a konyhára,ha én vásárolok,hát ő szerzi be.De tudatos,mert tudja mi a káros,na azt veszi meg.
A hétköznapi ember mit vásárol?Amit a reklámba mondanak,ami akciós vagy ami éppen a keze ügyébe akad,vagy pénztárcafüggő és alig-alig jut valami a kosárba.
Kevés a tudatos vásárló.
Már leszoktam a kosarak nézegetéséről,mindenki maga döntse el mennyire lesz tudatos,mit vesz meg.Ugyanis amit megeszünk,azokból épülünk fel,sejtjeink azokból nyernek energiát.
Tehát amit megeszünk azok vagyunk:)
És van olyan ember aki ezért orrol meg rám,mert így gondolom.

Na,akkor menjünk bevásárolni hétvégére.
Én maradok tudatos-amennyire tehetem és lehetőségeim engedik.
Jó vércukrot mindenkinek!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése