2014. december 26., péntek

Sweet-hóemberek

Nagy móka volt!!!Nővérem külföldön dolgozik,ritkán találkozunk.Most 1 éve,hogy nálam járt,persze befogtam,lázas munkát adtam neki,megcsináltattam vele/megcsináltuk a hóembereket.Gyerekek Apánál,vércukor 10 alatt telefonon leegyeztetve,némi alkoholt is bevállalhattam..persze alig értendő ez.És óriási mókával készültek a hóemberek.Élmény-terápia volt a tesómnak,Sweethomeban,Sweetmamisan:)
Kilátás a pesti éjszakába,azért előttem a pesti város látképe...Budai látkép minden este..nagyon szép!

Ketogén vacsi....ch-mentes szinte,a sajtgolyó 1.5 ch/db.De ez még belefér!(nem én ettem!)
Nekem a sajtgolyóm piritóson végezte,de 2 db kenyértől jóllaktam.10 ch/db a kenyérke.Tökéletes vacsi!+zöldségek,némi sajttal.

Pedig Havanna...de mégis:)Így mindenkivel tudatom:mindennek van jóóóó oldala is!

:)

Pirított kókuszba forgatott raffaello,ala Tesóm szemén keresztül.Ment a Boszorkánykonyha blogra....

Móka,kacagás....és hóember....

Finom volt és sweet!

Sztár fotók is készültek!
Jó volt ez így..és akkor ma UTAZÁS...Mohácsi fényekkel jelentkezem.....de már ch-s evészetek jönnek,na irány csomagolni....a többi majd meglepi lesz, :))))

2 megjegyzés:

  1. en a hoemberekkel csak odaig jutottam, hogy megfoztem a tojast es a sargarepat. elkesziteni mar nem sok kedvem volt, de lehet ma delutanra, ha jon kerilanyom. O bizti dijazna:). Jo utazast es sok sok elmenyt!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes!Nagyon jó móka lesz!!!!!Az utazást meg...élménnyel fűszerezzük,köszönjük!

      Törlés