2015. szeptember 11., péntek

Heti intenzív napok

A héten semmi időm nem volt!A "jó vércukrot!"felkiáltás szinte eszembe sem jutott,a vércukor se igazán..csak rutinszerűen pereg minden.
Voltam szülői értekezleten.M-nál a lényeges rész a továbbtanulás volt.És a az osztálykirándulás.2 napos.Már-már leizzadva ültem a padban,nagyon ideges lettem,mert nem tudtam hogyan kezeljem ezt a dolgot.Aztán feltettem a kezem és így megkérdeztem:"Tanárnő!Elvállalja M-t 2 napra?"Egyértelmű:"Igen!!!"volt a válasz.Az értekezlet végén váltottunk pár szót(M egész éves kikérőt kaptt az Igazgató Úrtól az egészségi állapot miatt)-nem lesz napközis.És a Tanárnő elővette a naplóból azt a több oldalas leírást amit én adtam neki amikor M cukorbeteg lett."Nézze,ha valami baj van..és mutatta a leírást"M így mehet 2 napos osztálykirándulásra.(én nem megyek)
P első szülői értekezlete megvolt az új osztályfőnökkel a régi iskolában.Hát...hát....a közösség nem változott.A Tanárnők igen.Kutyaasszisztált órákkal,és a Tanárnőt Isteníti P.Olyannyira,hogy elkezdett nyakláncot hordani és fülbevalót,mert a Tanárnő is hord,sőt amilyen színű ruha..olyan kiegészítő.A kutyás órákért meg fog veszni P.Jövő héten kezdjük a nem -evéssel kapcsolatos terápiát egy mentálhigienes centrumban.
Én is tartottam szülői értekezletet.Úgy 2 órában.Nos igen,körmondatokban...a gyerek érdekében.
A héten nem sok hangom maradt.
Munkaidőben is ügyintézőben voltam Önkormányzatnál,és a Közgyógy igazolvány lejárta kapcsán azt is intéztem Kormányhivatalban.(futottam üres köröket mert persze a tájékoztatás nem volt pontos)-de így utólag nem érdekel,de nagyon sok időmet elrabolta a nem jó helyre ablakozás....
M járt edzésre,aránylag jó cukrokkal,bár éjjel azért volt zuhanás,így nekem mérés és őrzés...
A héten voltak zavart pillanataim,elfáradtam.
P megkezdte az edzéseit.Ragaszkodik a tissue-hoz este negyed 10 kor jön  le a tissue-kötélről,én várom,hogy ne járjon egyedül haza a sötétben....

Ha ilyen intenzív marad minden nem fogom bírni.
Péntek van.
Kong a hűtő,üres a nutellás dobozka,elfogytak a kekszek,szombat-vasárnap mit eszünk?
Megittam a délutáni egyszeri kávémat és felkerekedek,jön a vásárlás...
Ja,holnap Sportágválasztó.P táncol/na-a Kolibriben..M kosaraz/na-a Malév SC-ben..Szerintem marad a feltételes mód,mert én:pihennék:)-ha lehet.

Hétvégén akkor a Sportos Cukorbetegekért Egyesületre rákeresek,ezt kaptam ajánlásnak itt a sweetmamis oldalon.A megkeresett fiú,aki maga is cukorbeteg és sportoló is kapcsolatba lépett velünk,de kiderült,hogy ő vidéki,így a személyes találkozó nem esedékes,tőle interneten kapunk segítséget a sport terén.


2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ezt mondom a számítógépnek is....ha ő is gyengélkedik....a blog is veszélyben:)Mindenrendbenlesz!!!!!:)És köszi!

      Törlés