2015. szeptember 15., kedd

Mindentoldjmeglégyszíves!



Miközben Kungfu-családunk kabalafigurája- Máltán pihen...





...aközben kérdéses M bokája,esti rtg.(?)Focizott a suliban.

Önálló tevékenységgel mindentoldjmeglégyszíves napok vannak,ügyeletes vagyok az oviban.Így sem marad el az esti leckebeszámoló..de éppen meseíró pályázatra írt P mesét...este 22 órakor tisztáztuk le helyesírásügyileg:)Nagyon jól sikerült,büszke vagyok rá!

Inhalációs Nózi "szerkezetet" vettem nekik,mindketten náthásak és Sterimar orrspray-vel próbálnak felülkerekedni ezen az állapoton.(+ c vitamin)M cukra 10 feletti-érezhetően gyulladás van a szervezetében....
Holnap P-val mentálhigienes centrum..a nyáron kapott időpont elérkezett.Diagnózis:étkezési zavar.Hát kíváncsi leszek ebbe mennyit zavart be M 2 és fél éve jött diabetese és az én cukormegvonásaim és életmódváltoztatásaim.
Reggel a citromos vízhez keverek egy csepp szódabikarbónát is.Finom üdítős lett.(Update Norbitól lestem el)Jobb így a reggel mint a forró kávéval!Csak ajánlani tudom.Itthon a gyerekek még nem isszák,de megfigyeltem kb negyed és,fél év és ők is kérik azt amit én bevezettem.Kivárom!:)
Jó vércukrot mindenkinek!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése