2015. szeptember 7., hétfő

Szeretünk Anya!

Ezt  a  Szemlő hegyi barlangban adta a büfés nekem.Így.Szerettem.
Minden benne van:)
Tegnap szülői értekezleten voltam munka és egy munkahelyi értekezlet után,este 19 órára értem haza.A gyerekek voltak megbízva pár dologgal-éppen nem edzésnap egyiknek sem a hétfő-menjenek el boltba.És egy Kinder Paradiso várt az asztalon,egy papírkával..melyen ez állt:Szeretünk anya és egy smile jel.Annyi erőt adott a továbbiakhoz.....És ami a fontos:amit adsz,azt kapod.Pont úgy!!!Én van,hogy alkalomszerűen belecsempészem az uzsisdobozukba:a napi üzeneteimet és,hogy szeretem őket!Semmiből nem áll!Nálunk ez már gyakorlat,cetlizz ha kell,jelentősége van!De mondd is ki alkalomadtán!Szóban!Neki!
Lehet,hogy csak ennyi kell a továbblendüléshez:)
Nekem most segített!!!

1 megjegyzés: