2015. szeptember 2., szerda

Szeptemberi életkép

Bizony ,ezt a menekültkere értem!Itt nálunk hogy kapcsolódik mindez ide???Érint.M-nak tiltva lett,hogy vonatra szálljon Ferihegyen.Ugyanis azzal járt az edzésről haza.Beszélgetünk erről,hogy nem tudni mi alakul pár óra alatt.Maradjanak(M és P)a suliban tényleg 16 óráig...hiába kulcsosok,de ott a biztonság a suliban akárhogy is nézzük.Azért milyen világban élünk???????????Egyelőre én őszintén tudatom velük az eseményeket(történelmet írunk ugyanis)és beszélgetünk róla.A Kökin is voltak..tőlünk 15 perc busszal.Gyálon is vannak.Tőlünk 15 perc busszal.A Keletinél is vannak...mindenhol vannak.Igazán nem csak az lett a kérdésem a gyerekektől,hogy"milyen a cukrod?""Mi volt a suliban?""Kaptál jegyet?""Megetted az ebédet?"Hanem maga a puszta látvány,hogy itt vagy nekem,ez tesz boldoggá.Az esti edzések ennek függvényében szigorúan egy útvonalra korlátozódnak M-nál.(Nem az én szűk látóköröm miatt,ezt M Apukája is így látja,gyerek-kérdésben ezt megbeszéljük mindig,mégha nem is velünk él).

Nem adtam fel!És lám.Este,edzés után.Hipozás."Anya,segíts!Kérjünk segítséget,mert ez így nem mehet tovább!Kell valami ami megtartja a vércukromat!Írj annak a srácnak,tudod a sportoló,akit mondtál!Valami legyen már!"
Úgy nyár eleje lehetett,mikor felvettem a facebookon a kapcsolatot egy fiatalemberrel,és ő ajánlotta,hogy segít.M nem akarta.Találkozást is említett a fiú.M nem akarta.
És most Ő akarja.Fogok neki írni,hogy segítsen a ch-k ügyében!
El kell jutni egy diabos kamasznál addig,amíg ő akarja!!!Csak akkor lesz eredmény!

Amúgy a suliban P-nál:Bevonzotta azt amit annyira szeretett volna."Egy új lány jön,L-betűvel kezdődik a neve"És:első nap,suliba megy.Tanító néni jön elé,fogadja:"P,akarsz az Új Lány mellé ülni??"Ezekkel a szavakkal és így.Barátság karkötőt készített nyár utolsó napjaiban.Még nem lehetett tudni tényleg van-e Új Lány.És volt!!!!Nyáron az ebédbefizetésre is bejött velem,hogy megkérdezze a Titkárságon jött-e a 4-a-ba Új Lány.Akkor még nem tudtak róla.Hát kérem:a vonzás törvénye MŰKÖDIK!Még azt kell megtanulnia,hogy amit kívánunk pontosan kívánjuk.Olyannak amilyennek mi szeretnénk.Konkrétan:)))))Óriási dolog ez ha valaki eddig eljut.(Tiszta anyja ez a lány)Jó úton halad az önképzésben!P-nál is vannak már esti edzések.És még közölte ő akrobatikára is fog járni.Így kijelentő módban.Ha működik a bevonzás,akkor.....
Hamarosan biztosítást kell rá kössek,de komolyat!

Cuki aránylag rendben van M-nál.Módosítottunk a tízórais dobozban,kenyérfélét is visz 15 ch-ra nézve.Több minden kerül a dobozba,ő választ akkor éppen mi lenne a jó(gyors,lassú)A menzán is jártam.nem nyitja meg az otthoni gép a filet,amit küldenek étlapot.Így kértem nyomtatott verzióban.Simán adtak,probléma nélkül.A keddi napokon általában nemszeretem az ebédje M nak.Így büfézik.De az tuti hipózás.Ezért azokon a napokon én pótolom.Szükséges az étlap,mert legalább készülni tudunk.Kivédeni egy-egy hipózást.

Én magam hullafáradtvagyok.Így.Megkezdődött az év sok kicsivel az oviban,sírások,minden ami az évkezdéssel jár.Egyelőre próbálunk áttérni az iskolás -nekem ovis napokra.

Zajlik az élet.
Ui:A Doktornő postázta a szakorvosi javaslatot amin szerepel a 40%-os cukoroldat is.Érdekes.Mégis jár!Azt hiszem a Doktornőnél is így kell bevonzani a dolgokat.:)))Lényeg a lényeg:lesz pici éjjeli biztonságunk ha elindul mínuszba a vércukor!!!!!!!!
Vércukorra figyelni!


3 megjegyzés:

  1. Jo sulikezdest es ovikezdest!
    Lanykadnak orulok, hatha osszejon egy jo kis baratsag.
    Drukkolok, hogy fiadnak bealljon rendesen a cukra es a srac tudjon segiteni.
    Udv. a tavolbol:)

    VálaszTörlés
  2. Esernyős kép: Mary Poppins :)
    Küldöm a napfényt és az energiát mindhármótoknak! :)

    VálaszTörlés