2016. március 13., vasárnap

Kényszerszabi folyt.köv-

Kényszerszabi folyt.köv.
Most Sweetmamit érte utol..
Nem semmi 12 órás hányás után vagyok..a 2 gyerek észre se vette éjjel/hajnalban mizu van..pedig minden volt...Anya nem lehet beteg??????????
M meccsezett ,apa vitte el és P is ment szurkolni én azt hittem tudok már mindent és bátran nekiindultam fürödni.
Nem tudom hogyan keveredtem a kádba...vizes ruhával,telefonnal a kezemben bezuhanva..Azt hiszem rosszul lettem...és már nem tudtam segítséget kérni....

A 2 gyerek mikor hazajött ebédelni....nem volt mese kiszámoltak tésztát és túróst tésztát főztek maguknak...elmosogattak..nem voltam/vagyok képes fent lenni...
Apánál alszanak én meg szigorúan" ágyban" töltöm a következő pár órát...
Holnap jön az új ágyam amit az Ikeában rendeltem.

Lehet még marad a dobozban..hacsak a fiúk nem szánnak meg...
Addigis hajrá Lipton tea és ropi,Az már megmarad bennem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése