2016. március 1., kedd

Roger nápolyi

Még ovisan..táncfellépés előtt.Vasárnap már kész hölgyként táncversenyen.Ami fontos hír,hogy végre 10 évesen tablettás vitamint lenyelt P.Nagyon nagy előrelépés,talán betegség esetén lesz remény a tablettára és nem kerülünk kanülös kórházi ellátásra,mint eddig.

M-t sajnálom.Egy Roger nápolyi volt a reggeli tét.Ő azt mondja megeszi,mert hipozni fog-érzi(4.7-tel kelt),én:"ne edd meg,mert nem jó neked most".Dilemma.
És a kibontott Rogert visszateszi érintetlenül a szekrénybe.
Na ez a cukorbetegség.
Egy örökös kontroll.

Visszaszól:"Anya,szeretném,ha a következő halad neve:Roger lenne..."

Egyébként Lidlis szerzemény ez a Roger nápolyi-4 féle ízben.
Azért ch a javából.
Edzésnapokon edzés előtt szokott enni.
Egy azonnali reggeli után még plusz ch-nak nem fér bele.

Tavaszi szünetben Inzulint vált M.Kórházi bentfekvéssel átállítják.
Reményekkel várja.Én is.

egy ismerősöm megkérdezte ki a cukros a családban,én?
Mondtam,hogy a fiam.
Mert az ő fia is..terheléses cukorvizsgálatra vár...Határeset.Lehet,hogy megkeres....
Aggasztó,hogy egyre több fiatal diabeteses lesz,vagy a gyanú felmerül..

Én ma Pilates tornába kezdek.Kipróbálom.
Itthon is megkezdem a mozgásokat,ami kell,hasznos és már hiányzik is.:)Léleksimogató:)Ha már megteremtettem a lehetőséget rá...
Néha annyira súgnék a Szülőknek mit tegyenek a saját egészségük érdekében..és nem mellékesen minden másolódik.A gyereknek is igénye lenne a mozgásra.Talán nálunk a gyerekek motiválnak engem,mert mindkettő nagyon aktív mozgás terén és kitartó.De az biztos,hogy a vércukrom soha nincs az egekben.Nagyon igyekszem.

M-nak pár napja készíthetem az általam is fogyasztott "koktélt".Szódabikarbóna-késhegynyinél több-citromlé,víz...éhgyomorra.Baj nem lehet belőle,sőt én hiszem:lúgosít-hisz érzem.Figyelem és osztom a tapasztalatokat.(pár napja lényegesen csökkent a vércukor...bár az időjárás is változékony).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése